Close

تور ریلی بندرعباس

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
شروع تور
تهران
Tehran
مدت اقامت
بندرعباس (4شب )
Tehran
تهران
ایران/تهران
بندرعباس
ایران/تهران
جوپار
جوپار
ECONOMY
مدت حرکت 12:00
مدت پرواز: 20:00
پایان سفر
تهران
Tehran
بندرعباس
ایران/تهران
تهران
ایران/تهران
جوپار
جوپار
ECONOMY
مدت حرکت 20:00
مدت پرواز: 00:00
حمل و نقل
جوپار
تهران بندرعباس
Tehran
تهران
ایران/تهران
بندرعباس
ایران/تهران
جوپار
ECONOMY
ساعت حرکت: 12:00
مدت حرکت : 20:00
جوپار
بندرعباس تهران
Tehran
بندرعباس
ایران/تهران
تهران
ایران/تهران
جوپار
ECONOMY
ساعت حرکت: 20:00
مدت حرکت : 00:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
یکشنبه 15 مهر پنجشنبه 19 مهر
IKA
تهران
GZP
بندرعباس
جوپار
ساعت حرکت 12:00
مدت حرکت 20:00
بندرعباس (4شب)
IKA
بندرعباس
GZP
تهران
جوپار
ساعت حرکت 20:00
مدت حرکت 00:00
تهران (پایان سفر)

برنامه سفر

عمارت کلاه ‌فرنگی این بنای تاریخی که در مرکز شهر بندرعباس واقع شده، از مکان‌های تجاری مربوط به دوره صفویه است. علت این نام‌گذاری قرار گرفتن گنبدی به شکل کلاه بر روی بخشی از عمارت است. وجود آب انبارهای متعدد در اطراف این عمارت هم، از دیگر شگفتی‌های آن به‌شمار می‌آید. این اثر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
دریای خلیج فارس وجود خلیج فارس در مجاورت بندرعباس و قدمت دیرینه آن باعث شده تا این منطقه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی داشته باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.
برکه‌های باران در بندرعباس آب ‌انبارها باعنوان برکه شناخته می‌شدند و از‌آن‌جایی که در آب ‌انبارها، آب باران ذخیره می‌شد، نام برکه‌های باران بر آن‌ها گذاشته شد. برکه‌های باران مربوط به دوران صفویه است و در مجموع از پنج آب ‌‌انبار با چهار دهانه اصلی ذخیره آب و گنبدهایی یکنواخت و زیبا تشکیل شده است.
معبد هندوها معبد هندوها یا پرستشگاه بت گوران واقع در مرکز شهر بندرعباس از دیگر بناهای تاریخی این شهر است. در ساخت این بنای تاریخی از مصالحی چون سنگ‌های مرمر و سنگ‌های مرجانی استفاده شده و در ساخت آن از معماری معبدهای هندی، الهام گرفته شده است. جالب است بدانید که در این مکان تاریخی، امکان مشاهده و خرید آثار و صنایع دستی بندرعباس هم وجود دارد.
مسجد گله‌داری مسجد گله‌داری که در محله اوزی‌ها واقع شده، از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی بندرعباس است. این بنا که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده، توسط شخصی به نام حاج شیخ احمد گله‌داری ساخته شده و از بخش‌های مختلف مناره، شبستان، صحن و منبر تشکیل شده است.. دره داماش اگر به طبیعت گردی علاقه مند هستید، تماشای دره داماش در بندر عباس را به شما توصیه می‌کنیم. دره داماش، یک طبیعت منحصر به فرد در این شهر است و جزو معروفترین دره‌های ایران دسته بندی شده، مجموعه‌ای از صخره‌های پلکانی با تخته سنگ‌هایی به اشکال مختلف در این منظر دیده می‌شوند. رودخانه‌ای با آب گوارا و شفاف، همانند آنچه در تصاویر هنری دیده‌اید، در لابه لای صخره‌ها جریان دارد. برای لذت بردن از این منظره بی نظیر، در فصل پاییز و زمستان به این منطقه سفر کنید.

بهترین زمان سفر به بندرعباس

گرم ترین دوران در بندرعباس از اوایل مرداد ماه با میانگین دمای 34.4 درجه سانتی گراد است. سردترین زمان بندرعباس هم از اوایل دی تا بهمن ماه و با متوسط دمای 18.4 درجه سانتی گراد است. تابستان های بندرعباس بسیار گرم و با میزان رطوبت بسیار بالا است به طوری که تحمل این آب و هوا تقریبا برای همه افراد مشکل و طاقت فرسا است. مخصوصا در ماه های تیر و مرداد که به خرما پزان مشهور است گرما به اوج خود می رسد و تحمل آن در فضاهای بسته و دور از نور خورشید هم سخت می شود.
به همین دلیل تعداد افرادی که این فصل را برای سفر به این منطقه جنوبی انتخاب می کنند بسیار کم است. به طور کلی شلوغ ترین زمان بندرعباس ماه های دی، بهمن، اسفند و تعطیلات نوروز در ماه فروردین است. اما در این ماه ها هم میزان گردشگران بسیار افزایش می یابد و ممکن است شلوغی و کمبود امکانات رفاهی و اقامتی و یا قیمت بالای آن ها باعث آزار و اذیت شما شود.
بهترین زمان برای سفر به بندرعباس از اوایل ماه آذر تا فروردین است، متوسط دمای هوا در این ماه ها بین 18 تا 23 درجه سانتی گراد است و به غیر از ایام تعطیلات تعداد گردشگران و شلوغی شهر به حدی نیست که باعث ناراحتی شما شود.

راهنمای تور بندرعباس

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای خرید تور بندرعباس و سفر به جنوب ایران است. اگر قصد سفر به هر نقطه ای از داخل یا خارج از ایران را دارید سایت ریل تور می تواند خدمات مورد نیاز شما مانند بلیط قطار و هواپیما و رزرو هتل و امکان خرید تور گشت و گذار در شهر مقصد را فراهم کند. شما این امکان را دارید که تنها با جستجوی شهر مقصد مورد نظر خود از تورهای این شهر و تاریخ شروع تور و اطلاعات آن باخبر شوید. سپس در نهایت در صورتی که از شرایط اطمینان پیدا کردید تور مورد نظر خود را ثبت کرده و خریداری کنید.
برای این کار در مرحله اول باید هتل و پرواز مورد نظر خود را در سایت ریل تور جستجو کرده و پس از آن با توجه به نتیجه هایی که در سایت به شما نشان داده می شود گزینه مورد نظر خود یعنی هتل و پرواز را انتخاب کنید. نتایجی که به شما نشان داده می شوند طبق مناسب بودن هزینه رزرو اتاق هتل و بلیط وسیله نقلیه مانند قطار یا هواپیما و کیفیت خدمات آن ها طبقه بندی شده است و تا پایان صفحه نیز به همین ترتیب ادامه خواهد داشت.
اگر مسافرت شما به قصد انجام امور کاری یا هر نوع سفر دیگر به جز سفرای گردشگری است و به برخی از خدمات پکیج تور نیازی ندارید، امکان انتخاب گزینه پرواز + هتل را برای شما ایجاد کرده ایم. به این ترتیب شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب هتل، پرواز و خدمات تور ندارید. سپس بلیط هواپیما و اتاق هتل را بر اساس زمان بندی مورد نظر خود انتخاب می کنید. شما می توانید امکانات و سرویس دهی تور مانند بیمه مسافرتی، ویزا، ترانسفر فرودگاهی، لیدر و راهنما، گشت های تفریحی در مقصد و سایر خدمات دیگر را نیز برای تور خود انتخاب کنید.
در نهایت پیش فاکتوری به شما نشان داده می شود که بعد از موافقت با تمام موارد ذکر شده در آن باید گزینه ثبت نهایی را بزنید تا به درگاه پرداخت آنلاین وصل شوید. آخرین مرحله رزرو آنلاین تور بندرعباس در ریل تور پرداخت مبلغ تور از طریق درگاه پرداخت اینترنتی است که بعد از آن مدرک و واچر شما بلافاصله برایتان ارسال می شود.

مدت تور 5 روز
سختی تور آسان
کد تور 14
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ